Superksiężyc

wieczór wydawał się być rozczarowaniem. Pasmo porozdzieranych, burych chmur zwiastowało fotograficzne kłopoty. Chciałem ująć „go” tuż nad horyzontem, jak wschodzi. Wtedy wydaje się największy i można go pięknie skomponować z otoczeniem. Ale nad horyzontem wisiało ciągle pasmo chmur. Gdy stał się widoczny, był już zbyt wysoko dla dobrego zdjęcia…

Superksiężycs3

Byłem troszkę rozczarowany – cóż, taka niedziela – myślałem sobie. Ale nie wiedziałem, że niebo za plecami sprawia mi prezent. Odwróciłem się i zdębiałem. Oto on. 🙂

Zachód

 

 

 

Skomentuj

