Wyróżnienie

jest czymś ważnym dla każdego pasjonata fotografii. To potwierdzenie, że to co się robi ma sens, podoba się i zapewne winno być kontynuowane 🙂 Moje zdjęcie, które nazwałem Resurrection zostało wyróżnione II miejscem w Kategorii Krajobraz w konkursie Związku Polskich Fotografów Przyrody Okręgu Śląskiego. To dla mnie wyjątkowo miła nagroda, bo i fotografowie spod znaku ZPFP to elitarna extraklasa fotografii przyrodniczej, nie tylko polskiej. Dla mnie to specjalny zaszczyt. Dziękuje ! Poniżej moja fotka oraz link do strony z nagrodzonymi fotografiami, gdyby ktoś chciał  sobie na nie popatrzeć.

Resurrection

A tu link do pozostałych nagrodzonych zdjęć:

http://www.zpfp.slask.pl/mainpage.php?pn=month

i jeszcze najlepsze zdjęcia fotografów ZPFP-u bez podziału na okręgi – te to  już zupełnie powalają mnie na kolana…

http://www.zpfp.pl/om/om/fr/ZPFP2013/index.html

Skomentuj

